четвъртък, 8 януари 2009 г.

Най-хубавото нещо..

...е да се будиш в продължение на 2г. до един и същи човек, да се обичате, да откриете любовта в очите си още от първия ден, в който се видите.Да, днес стават точно 2г. от момента, в който за пръв път се видяхме с моето ангелче.Помня как след това цял ден не спрях да говоря за него.Знам, също така, че никога не съм била толкова щастлива, колкото когато съм с него и винаги ще бъде така.Той е моето слънчице и знам, че ще гледаме залезите и ще остаряваме заедно.

Благодаря ти за любовта, усещанията, за това че винаги си до мен, и че ме научи какво е да обичам!
Обичам те, ангелче! :)

7 коментара:

Димитър Тодоров каза...

Най-сладката истина !

MARFI каза...

Да сте живи и здрави и дълго да се обичате!

ранни записвания 2012 в Бодрум каза...

много хубава снимка, поздрави до всички и до скоро

туроператори каза...

Съгласна съм, че най-хубавото нещо е да си с човека когото обичаш и да се будите един до друг.

екскурзия египет каза...

Да успееш да задържиш любимият си човек до себе си цели две години е много красиво чувство. Не трябва да го приемаме за даденост, винаги трябва да се борим и да доказваме, че ние сме най-доброто, което може да има, по този начин ще знаем, че сме дали всичко от себе си за една връзка и когато това е от двете страни е страхотно.Пожелавам ви още много години да сте заедно и да не спирате да се обичате и уважавате.

доставка на плодове и зеленчуци каза...

Съгласна съм, че да се събудиш сутрин и още със самото отваряне на очите да видиш човека...причината на твоята усмивка и незаменимо и велико чувство.Разбира се изисква много усилия да го задържиш и жертви, но знаейки за какво е всичко си струва и заслужава.Не бива да спираме да се борим за него и да го изненадваме с нещо, трябва да държим искрата на страст и трепет в една връзка.

paco rabanne 1 million каза...

Желая ви още много любов и да не спирате да се преоткривате.Хубава статия, добре пишеш.